FUNNY STUFF

Igår var jag som sagt med Vanessa.
Vi var väldigt duktiga, gick promenad runt Sävast i ca 25 minusgrader. Sedan pluggade vi hela kvällen och somnade redan vid 11, halv 12. Helt sjukt, vi var så himla trötta :) Det har verkligen varit en ovanlig helg, men det var ruggigt skönt.

Ikväll ska jag fortsätta göra sådana roliga saker.
Jag ska städa mammas lägenhet (har upptäckt hur en lägenhet ser ut när man inte har dammsugit på en månads tid, hur grisigt det än låter) Jag måste verkligen bli bättre på det där. Mamma är i Afrika och pappa på Canarie öarna, klart som fan att det måste få vara grisigt tänker jag då. Men så är det ju inte riktigt, det är ju där det där med ansvar kommer in. Hehe. Är dålig på det när det gäller just att hålla undan efter mig :/
Men idag ska lägenheten se ut som ny! :)

Efter jag har städat ska jag fortsätta plugga kultur och idé historia, (så gott jag kan)
har nämligen glömt papprerna i sävast.
Förlåt Fanny, som jag skulle skicka frågorna till! :/
Har nyss varit på godisarenan med Vanessa och köpt både glass och godis till det! :-)
Det är helg, då får man unna sig!

På onsdag kommer mamma hem, längtar som tusan!
Då är det bara 6 dagar kvar tills vi åker till Egypten! :-D


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0