I HATE VALENTINES DAY

Jag är nog tjejen som borde tanka hem filmen - I hate valentines day. I alla dessa år har det alltid lyckats skita sig för mig på alla hjärtans dag, jag har aldrig varit tillsammans med den jag har tyckt om. Alltid har det hänt någonting katastrofalt och ja, tro mig. Det är inte min dag bara. Förra året hände det dock ingenting hemskt (förutom att jag och Vanessa började bråka lite, och jag blev skitarg bara för att det var så typiskt att det skulle hända något) men jag firade inte tillsammans med Micke för att han var i Göteborg :( Så det sög ju.

I år så ska jag dock få fira med Micke! Vi har lite planer sådär, vi ska äta middag iallafall klockan 7 är bestämt. Men vågar man hoppas på en bra alla hjärtans dag, efter alla dessa år med skit? Jag tror fasen inte det. Men vi får se, kanske har turen vändt för mig ;-) Håll tummarna. Jag säger såhär iallafall, ifall att någon dör, Micke ledsnar på mig och dumpar mig eller jag börjar bråka med någon vän överhuvudtaget, så är jag inte förvånad! Och jag är inte förvånad ifall ALLT händer. Då får jag beräftat att jag är född till att vara olycklig på alla hjärtans dag ;-) För det här året bara MÅSTE det ju bli bra? Jag menar, jag ska vara med Micke, vi ska ha världens bästa dag. Vad kan möjligen gå snett?


Åsikter
Postat av: loi

Det kommer gå bra Helle, håller tummarna iallfall! ;) Ha en bra alla hjärtans dag! :)

2010-02-12 @ 18:30:13
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0