LÅNGPROMENAD

Hejsan kära läsare!
Idag har jag hämtat pappa och Agneta på flygplatsen,
de har varit på Canarie öarna.
Pappa hade köpt en snygg klänning åt mig där :) Tack!
Efter det åt jag och mamma korvstroganoff,
och nu ska jag gå ut och promenera med eve (i kylan)
Man börjar vänja sig, det är bara att klä på sig.
Vi ska gå en rask långpromenad!

Ikväll ska vi umgås och mysa på hemma,
imorgon efter jag har jobbat på farmen
får jag äntligen träffa min snutt! Åh vad jag längtar!
Ska kramar honom hela natten och hela dagen därpå.
Sedan åker han tillbaka till kobdalis på Söndagkväll :/
Han har väl tur om jag släpper taget om han :)

Aja, nu blir det promenad! Later


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0