SJUKA JAG



Sjuklingen ligger här och ser på massa film och försöker bli frisk.
Till middag blir det någon enkel hamburgare!

Imorgon måste jag till skolan för har wallmans och nk!
Jag är i ett stort behov av att shoppa känner jag.
Fasen vad jag saknar det! Jag har klarat mig så bra.
Jag lägger ju undan 700 kr varje månad, det är mycket
med tanke på att jag inte har så stora inkomster som student.
Sådan lust jag bara har att ta ut några tusen
från mitt jäkla spartkonto och köpa mig något fiint!

Jaja, tänkt studentresa, tänkt studenten, tänk balen,
 tänk sommaren, tänk flytten till göteborg. SPARA!


Jaja, nu blir det mer film- Sedan kommer kanske Eve hit och sover!
Puss från mig.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0