SNART SLUT PÅ ALLT!

Idag har STUDENTMÖSSORNA kommit! Nu känns det nära hörrni!
Och det är det ju faktiskt, det är bara 19 veckor kvar ungefär, inklusive 2 veckors lov.
3 för mig som ska på studentresa och är ledig ;) Och veckorna går så fort!

Påtal om slutet av skolan.. Jag och pappa ska snart och kolla på min underbara balklänning :) Tror jag beställer den idag, den är såå vacker! Och eftersom jag känner mig så säker på den så borde jag bara beställa. 
Är bara lite trist när inte Micke har sett den, men det får väl bli en överraskning då ;)

Ikväll blir det hårdträning på gymmet.
1 pass bodystep och sedan ett pass core, kommer bli sjukt tungt!
Men jag kommer vara nöjd sedan ;)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0