TAGGA JOBB

Det har varit en jobbig natt, tur så hade jag Eve.
Nu ska jag koncentrera mig på annat och vara glad.
Först ska jag vila ett tag, eftersom att jag inte
fick så mycket sömn inatt.

Sedan ska jag fixa mig för kvällen och
Ida kommer och hämtar mig klockan 19.40
och då åker vi till farmen för att börja jobba !:)

Ser framemot kvällen, jag tror det blir kul!
Morgondagen ska jag bara packa, fick just reda
på att vi åker till Stockholm redan Måndagkväll
för att flyget går till Egypten klockan 05 på morgonen
från Arlanda..

Nu; tagga! Wish me luck


Åsikter
Postat av: yanina

hejgullet, kom förbi mcdonalds på hötorget om du ska in till sthlm centrum! jobbar där, Puss!

2010-02-28 @ 12:34:29
URL: http://vanillaheat.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0