BÅDE ROLIGT OCH TRÅKIGT

Nu ska jag över till Eve och göra mig iordning och äta :)
Jag åkte aldrig till Finland utan gjorde beställningar med Micke istället.
Så det blir spännande :)

Vanessa och Axana kommer också till Eve senare
också ska vi bara mysa vi tjejer.
Klockan 11 blir det MS bränna och jag ska få mig ytterligare en rolig utekväll!
Jag vet att det kommer bli bra, jag bara vet det.

När Eve ska med så kan det inte gå åt något annat håll, min älskade bästa vän!
Du är undebar och vi har så mycket minnen!
Från dagis tills nu..

Saknar allt vi gjort, vill inte flytta ifrån dig gumman.
Hur ska jag klara av livet utan din närvaro i mina dagar?
Jag får ren panik av att tänka på det,
aldrig vill jag skiljas från dig.














Åsikter
Postat av: Loi

Vad fint inlägg Helle! :)

2010-01-17 @ 13:59:26
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/
Postat av: Eve

Nå gumman!men hur ska jag då klara av livet utan din närvaro i mina dagar? Du vet ju hur rörd jag blir när jag tänker den här dagen :( Vill heller ALDRIG skiljas från dig:( men haha vilka jävla minnen vi har alltså! Ingen slår dom !Vi kommer aldrig glida isär gumman! Det är då ett som är säkert! Nu ska vi då ta vara på den lilla tiden vi har kvar! Du är den bästa vännen man kan ha, occh det vill man ju inte gå miste om! Älskar dig mäst min prinsessa! <3

2010-01-18 @ 16:09:16

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0