DAGEN EFTER..

Åh hade så jävla roligt igår! Det är en av dem bästa utgångarna någonsin. Varje gång jag har varit ut i Luleå så har det varit extremt lyckat, så jag borde nog gå dit oftare :) Nog för att jag nästan alltid har väldigt roligt när jag är ute men.. Få kvällar blir misslyckade med mina vänner :)

Det hände väldigt mycket, det var väldigt trevlig lokal och man träffade massa roligt folk! Dessutom hade jag världens bästa sällskap av tjejerna:) Vi förfestade bara vi tjejer hemma hos Olivia. Det var jag, Olivia, Erika, Erika, Vanessa och Axana! Vi spelade lite sanning eller konsekvens, vi pratade skit och drack.

Sedan gick vi ut och skakade rumpa på Grace ;)
Det blev en sen och riktigt rolig kväll! Pappa hämtade mig och Vanessa i Luleå kring 4 och när vi kom hem så lagade vi mat och såg lite av Falk.

Ni får dessa bilder, det gick tydligen inte att ladda upp fler.
Resten kommer på facebook, så håll utkik :)





Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0