HEJ IGEN!

Hej bloggen! :)
Förlåt för dålig uppdatering, men jag mådde inte bra igår! Och det är väl tillåtet efter nyårsafton :) Pappa hämtade mig och Micke i stan kring 6 när vi vaknade upp från våran koma, då åkte vi till honom och käkade famlijepizza! Mums var det, som tusan! Sedan sov jag typ resten av kvällen..

Nyår var riktigt trevligt, bilder ska ni få imorgon. Jag var med alla dem närmaste hemma hos mig i stan. Vi spelade spel, drack gott, smällde smällare osv. Kvällen var då bara fylld av skratt :) Så det var nog värt att må piss dagen efter..

Just nu är jag hos Fanny med hon och Sofia, ikväll blir det girls night out ;) Vi sitter här och fixar oss, äter gotta och dricker. Riktigt härligt :) Senare bär det av till MS bränna för våran del, så vi får väl se vilka som är ute :) Jag hoppas på en riktigt trevlig kväll igen! Hoppas ni har det bra! Pusso


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0