HELENA TAR KÖRKORT..

Åh, jag är hur trött som hellst efter denna dag.
Fasen vad man har presterat! Först till Luleå för att skriva teoriprov klockan 08.45, jag var såå nervös! Vågade typ inte klicka på knappen "avsluta prov" för att se resultatet. Jag ville så gärna klara det och det var INTE lätt. Nåväl, tillslut var jag ju tvungen att kolla på resultatet och då återstod endast 2 minuter av min provtid. GODKÄNT! Vilken lycka. Jag tänkte gå ut från dörren och lura mamma att jag inte klarade provet, jag såg lite ledsen ut men jag kunde inte hålla pokerface längre än en tredjedels sekund så drogs smilet nästan upp till hårfästet! Vi hoppade fram och kramade henne.
Sedan åkte vi vidare till Boden för att snart göra uppkörning (pust, ser ni hur mycket jag har fått gå igenom idag?!) Mm, men inte nog med det.

Jag hoppades väldigt på att få köra upp med en karl, vet inte varför. Dem är lugnare och bättre tycker jag! Lite snällare också mot tjejer skulle jag vilja säga :) Jag hade då, som de flesta andra i den här staden, fått höra om "KuggarLena", hon som kuggar typ alla, också kommer jag till min uppvärmningslektion som var innan uppkörningen, och Leif (min körlärare) säger - Nu kör vi igenom allt det här innan du åker iväg med henne.
Jag (panik) - HENNE?
Det är inte så många kvinnor, så jag började förstå vem vi pratade om..
Jag - Är det en hon? Vad heter hon?! Neej.
Leif - Det spelar ingen roll vem det är, nu kör vi.
Jag - Sluta, säg vem det är!
Leif - Det spelar ingen roll säger jag. Kör nu!
Så körde jag iväg för att värma upp mig lite
också säger Leif efter ett tag med värsta medlidandet
" Jo alltså. Det är Lena. "
Jag tappade allt hopp!

Paniken steg.. Självklart skulle väl jag få henne, av alla. Jag tänkte att nu är jag fan körd, det är ingen idé att anstränga sig. Jag kommer aldrig klara detta. Men trots att jag fick "kuggarlena" så klarade jag det! Helt otroligt. Hon var inte som jag trodde och hade föreställt mig. Haha. Hon var en mycket trevlig människa, pratglad och förstående.

NU ÄR DET GJORT! Jag har nog aldrig varit såhär trött.
Jag kommer sova så gott! Det är en uuunderbar känsla :)


Åsikter
Postat av: loi

Hehe ja gud vad skönt! Jo tog det 10 december så har hunnit haft det i drygt en månad! :) Vilken frihet det är!!!

2010-01-19 @ 22:42:12
URL: http://lovisajonsson.blogg.se/
Postat av: lovisa

grattis =)

2010-01-20 @ 22:46:03
Postat av: Johanna

Grattis Helena!

2010-01-20 @ 23:43:58
URL: http://nannnisen.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0