HELLO

Igår var jag med Vanessa, vi hade skit mysigt.
Såg på film och körde till max och fetade.
Om ni har läst Vanessa blogg,
så ser ni att hon hade rätt kul åt mig när jag fick stå och skotta fram bilen!

Jag har nyss följt henne en bit på vägen hem och storhandlade på coop!
Det blev massa god mat, god frukost, nytt toapapper/tandkräm osv,
lite nytt smink, ny mat till nala, också gick jag och köpte tulpaner åt min baby
som snart kommer hem från kåbdalis!
Så jag ska överraska honom med dem när han kommer hem!

Hoppas han inte läste det där nu ;)
Men jag tror inte han är inne på min blogg så ofta där borta.

Jag och Vanessa när vi har som tråkigast..



Dock så var jag väldigt dräggig, osminkad och bakis!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0