KLÄNNINGS-SÖKANDE

Idag har jag och Eve varit i Luleå och tittat på balklänningar.
Jag hittade ingen fin som passade, men Eve hittade två st!
Det har varit en hektisk dag och jag börjar fundera
varför jag gav mig ut i storstadstrafiken, hehe. Var lite komplicerat!
Inte som Boden.

Nu ska jag äta kvällsfika, sedan slockna!
Är helt slut.

LOVE YOU


Åsikter
Postat av: Eve

Haha fan vad slut man är nu :) Du är bäst min prinsessa <3

2010-01-26 @ 21:24:52
Postat av: Micke

Men.. Om hon nu köper den där klänningen så är det ju roligare om ingen har sett hur hon kommer se ut på balen.

För visst är de ju så att man vill show up, och att ingen har sett någon bild före. Var lite hemliga du & Eve istället om hur ni ska se ut så blir det roligare tycker jag.

2010-01-26 @ 23:22:26
URL: http://infectedmike.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0