LOTUS TONIGHT

Känns konstigt att gå ut utan varken erica, vanessa eller eve!
Men snart kommer Axana och vi är taggade till hundra ;)
Först ska vi käka sushi! MUUUUMS.

Sedan ska vi ut på nya nattklubben : Lotus!
Lotus har nämligen premiär ikväll,
så ska man ut i Boden då är det ta mig tusan ikväll!

Måste bara säga att det är förjävla kallt ute!
Ville nästan gråta på morgon när jag gick till skolan (ca 200 m)
Och jag vägrade gå hem(!!)
Så pappa fick komma ifrån Sävast och skjussa hem mig, hehe:)
Det är 30 jävla minus grader,
hur fan ska man palla stå i kö ikväll? Brr.


Åsikter
Postat av: m

är inte lotus från 23 på fredagar? =) vet inte säkert, bara undrar.

2010-01-29 @ 16:27:49
Postat av: Helena

jag vet inte om det kommer bli så, men inte ikväll iaf : ) Då är det premiär för alla!

2010-01-29 @ 16:53:16

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0