LOTUS WAS NOT WHAT I EXPECTED

Kvällen blev inte alls som jag trodde.
Som jag sagt många gånger tidigare - jag har aldrig haft en misslyckad utekväll.
Det fick jag minsann äta upp!

Jag hade väldigt trevligt sällskap, det handlade inte om det.
Saken var bara att man tappade bort dem
och nya nattklubben levde inte alls upp till mina förväntningar!
Jag förstår inte hur man kan låta folk stå i kö 2 timmar i 30 - ?
Det är ju helt stört.

Sedan när vi kom in så tappade jag bort typ alla!
Det var inte färdigrenoverat och det var inte ens lås på toaletten.
Men det som gjorde mig mest arg var förstås det där med kön!
Det var så äckligt mycket folk så jag tappade
bort mina vänner till och med i kön in!

Förfesten var iallafall jättetrevligt :)
Det var jag, Axana, Jennie, Fanny, Jessica, Sanne, Sofia och Elin hemma hos Elin :)
Vi spelade ölspelet och med andra ord och skrattade massor!
Det blev ganska många tabbar och skratt med alla dessa regler..

"Man får inte dricka med vänster hand"
"Man ska kalla personen för personen till högers namn"
"Låt som ett djur innan du dricker" osv.


Nu ska jag då inte ut på ett tag.
Nu blir det lugna myshelger framöver!
Tänkte ju egentligen gå ut idag igen, men aldrig.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0