MIN HELG..

Heeehe, nu var det ett tag sedan!
Men jag har totalt glömt bort omvärlden den här
helgen då som jag bara har spenderat till att umgås med min älskling!♥
Det har varit så himla mysigt. I Fredags såg vi film och åt massa godis!
I Lördags så skjussade vi pappa fram och tillbaka till brändön
där det var fest på en pub!
 När vi var där tog jag några vinglas eftersom Micke körde hem :)
Det var min kusin som spelade
så jag fick även gå upp på scenen och sjunga! :)

Det var verkligen jättekul.
Igår så åkte jag och Micke till farmor och farfar,
vi tog med oss mat och lagade lasagne åt dem:)
Det gjorde dem väldigt glada. Det är inte så ofta man ses nu för tiden!




Nåväl, min helg har iallafall varit världens mysigaste!♥
Älskar att somna bredvid min sötnos,
och älskar att vakna bredvid honom också!:)
Han är perfeekt! ♥


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0