TO YOU

Har inte mått så bra idag,
därför gick jag hem från skolan.

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva till er,
för jag känner inte att jag har något särskilt att skriva.
Jag vet inte vad ni vill läsa om, men någonting förmodligen
eftersom jag har så pass många läsare.

Det blir bara så svårt.
Det är sällan kommentarer och då gör det mig
inte så motiverad att gå in på bloggen över huvud taget.
Därför blir det så lite uppdatering.


Jaja, nu ska jag äta någonting.
Sedan måste jag dra mig till körskolan!
Ikväll får jag se vad som händer och fötter :)


Åsikter
Postat av: Johanna

Men det är ju inte för kommentarerna man skriver?

2010-01-18 @ 18:08:12

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0