TRETTONDAGSAFTON PÅ GRACE

NI ÄR SÅ JÄVLA TRÅKIGA LÄSARE! Ta åt er.

Nåväl, ikväll så ska jag, Olivia, Vanessa och Erica köra på en utgång eftersom att det är trettondagsafton och det kommer vara smockat (!!) med folk på Grace. Därför kör vi en utgång i Luleå, för att b.la. få gå ut på ett nytt ställe, med tanke på att Boden inte har så många ställen och för att få hänga med Erica och Olivia! :)
Tur så är det nära till Luleå och mina underbara luleåtjejer! ;-*


Vanessa ligger fortfarande och sover så jag tänkte slå på en Falk film, och det blir de fredlösa! :)
Joeel Kinnnamannnnn!!

Nyåret ;

Vanessa

jag

Erik och Micke

David och Jennie

Två apor?


Resten av bilderna finns på facebook, ids inte lägga upp alla ;)


Åsikter
Postat av: Erica

HELLE, min älskling heter JOEL KINNAMAN.. Inte johan ;)

2010-01-05 @ 13:37:42
URL: http://ericcaa.blogg.se/
Postat av: AnnMary

Fin klänning! Den röda eller rosa eller vilken färg det nu är :P

2010-01-05 @ 18:42:53
URL: http://annmary.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0