BILDER FRÅN PAJALA-HELGEN


Micke och Annika (hans söta mor)

jag och mickis

hehe, mina svågrar! Mats, Martin :)


Mys innan släktträff.

Jag och Elin!

Olivia, Matilda, Martin, Micke, jag och Elin :)

Martin och Elin :)

Här började det bli livat.. Matilda, Micke, jag och Martin.

Pajalas öltält!

Martin och Mikael

Mats, Helga (deras mormor), Elin, Olivia, Martin, Maria, Matilda, jag och Micke.

Det var väldigt roligt. Släktträffen var intressant och vi alla blev ganska fulla :) Hihi, pajala ligger ju faktiskt nästan vid Finland! Sedan åkte vi till stan och gick ut. Riktigt lyckad helg! Pajala marknad var också härlig, karuseller och lite shopping :)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0