BODEN ALIVE

Nu är det Boden alive som gäller!
I Torsdags var jag ut med Micke, Rickard, Martin, Mats, Elin, Kajsa och Gurra :)
Det var jätte kul, men tog det ganska lugnt eftersom att jag jobbade klockan 7 på morgon dagen efter.
Igår så festade vi hos Martin, men jag var tvungen att vara NYKTER!
För jag skulle börja jobba på max klockan 1 på natten..
Det sög ju lite, men nog hade jag väl ganska kul ändå!
Olivia, Jessica och Frida kom ju och festade med miiig, så det var kul :)

Idag däremot KÖR VI PÅ HÅRT!
Och jag har hört att VANESSA (dassa) ÄR I BODEN,
om det stämmer så kommer jag typ börja gråta!
RING MIG NU VANESSA!
Sedan ska jag även ut med Olivia, Frida och Jessica
plus Vanessa (nordmark) som hänger med ikväll ;)

Hoppas allt är bra med er! Puss


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0