FEST/MS.

Hallå där!
Både igår och idag jobbade jag.
Igår efter jobbet åkte jag och Micke till hans föräldrar
där vi såg på snabba cash med Elin, Mats, Elin och Martin :)

Idag har jag varit på hansons uteservering och tagit det lugnt i solen,
medan Martin, Mats, Tobbe, Elin och Elin drack varsin bärs.
Sedan gick vi på marknaden! Micke jobbade och slutade precis,
och ikväll är det fest hemma hos oss.
Mats, Elin, Elin, Martin och Tobbe kommer snart hit och då ska
vi dricka vin och äta pizza. Sedan blir det mer dricka och Ms bränna!
Ser verkligen fram emot kvällen :) Det är verkligen människor som jag trivs att umgås med.

Hoppas ni får en super Lördag! Det ska jag ha =)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0