FRÅGESTUND IGEN

Ligger fortfarande i sängen som ett monster.
Tar mig inte upp, så det blir mest troligt inget jobb!
Det är hemskt hur ont jag får i min stackars mage..




Och ni är lika jävla dåliga på att kommentera som vanligt! :)
Så jag ska ge er en chans, där ni får kommentera hur mycket ni vill..
Ni får ställa alla frågor ni vill, och jag ska försöka besvara dem!
Alltså en till frågestund, om ni vill vara anonyma eller inte spelar ingen roll :)
och om ni ställer frågor, så kommer jag besvara dem på Onsdag!
Ni får fram tills dess på er. Puss!


Åsikter
Postat av: Anonym

vilken hårfärg trivfs du bäst i?

2010-07-26 @ 17:17:35
Postat av: anna

vad ska du göra till hösten?:)

2010-07-26 @ 17:18:03
Postat av: carro

Vad tycker dina föäldrar om Micke?:)

2010-07-27 @ 20:57:20
URL: http://carolines.blogg.se/
Postat av: cecilia

Hmm.. Hur många läsare har du? Vad är de jobbigaste du har varit med om? Hur mycket väger du? Vad är din favoritmat?

haha kommer inte på nå mer att fråga :Po

2010-07-28 @ 12:40:37
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: A

har du haft någon pojkvän innan micke eller är han den enda?:)

2010-07-28 @ 21:55:18

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0