INTE SAMBOS LÄNGE TILL...

Nej. Jag och Micke kommer inte bo ihop längre.. Nu vet ni det.
Sorgligt men sant. Det fungerade helt enkelt inte.

Hihi, nej jag bara skojar! Det har fungerat helt utmärkt:)
Allting har varit perfekt och det har verkligen varit mysigt.
Men dock så måste vi vara ute från den här lägenheten
den 13 Augusti
, eftersom att någon annan ska bo här då.
Så då kommer vi ju inte att ha lägenheten tillsammans nå längre.

Jag kommer att bo oss pappa då tills vi ger oss iväg,
och han kommer förmodligen bo hos sina föräldrar.
Men kul har det varit, den tiden det varade!

Snart får vi ju bli sambos igen, på riktigt den gången!
Och det kommer bli helt underbart:*
Så hela dagen har jag försökt få ner onödiga saker i massa flytt-kartonger.
Därför har jag inte haft tid att svara på era frågor.. :(

Men håll ut till imorgon! Då kommer svaren ;)
Ställ fler frågor tills dess om du vill.


Åsikter
Postat av: Clara

hahaha till och med jag fick ont i hjärtat, det slog ungefär dubbelslag och ja tänkte "nej men gud inte dem :S"... BRA att det går bra ;) kram

2010-07-28 @ 22:37:22
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

finns det någon som du tycker jätte illa om?

2010-07-29 @ 23:48:05

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0