MÅNDAG

Heeej bloggen!
Idag är det super väder, så jag ska springa över till Vanessa och sola.
Ska bara hoppa i min bikini och någon klänning och sedan är det schtek!
Åh vad skönt.. Är ledig hela veckan! Har dock jobbat hårt hela helgen,
men fast att jag jobbade både Lördag och Söndag så gick jag ut med
tjejerna på farmen i Lördags!
Det var faktiskt ríktigt lyckat :)

Haha, och Olli är bra på det där med att flyga på folk..
Hon hoppade på mig och kramade mig så jag flög ner i backen,
då fick jag lite flash-backs från när hon gjorde det på Erica
och Erica flög ner i backen med sten och armbåge i ögat och fick opereras!
Hahah :) En tragisk historia, men den är lite rolig också..


Bilder tagna från Vanessa !


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0