ONT I HUVUDET.

Usch jag har sådan migrän, ovanligt..
Har gjort mig en rosting för ska försöka äta den, men vettetusan hur det går.



Bild på en sjuk jag, bli inte rädda! Jag sa aldrig att den var snygg (!!)

Kom hem från Vanessa för ca 1 timma sedan, för jag fick så himla ont.
Det var jätte trevligt att spendera några timmar med pappa idag också :)

Snart kommer Micke hem, han har varit och fiskat.
Då ska han få kura ner sig under täcket med mig, det behöver jag!

Sov gott hörrni! En ny dag imorgon.
Och vad händer då? Jag besvarar era frågor, ja ;) Passa på!


Åsikter
Postat av: Eliiiin

Söte! :)

2010-07-28 @ 13:56:35
URL: http://elinjohanssonb.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0