THE GREATEST LOVE OF ALL

Han är inte bara, som jag nämnt tidigare, min fästman.
Utan även min allra bästa vän.



Han är den som jag kan ha timlånga samtal med, när jag är glad,
när jag är ledsen, eller när jag bara vill prata. - dag som natt.
Han är den som alltid stöttat mig genom svåra och bra saker.
Han är den som kan göra mig så himla glad, genom att bara finnas där.
Och väldigt ofta överraskar han mig med saker som betyder så mycket
- t.ex. hyr en film och köper hem godis, lagar god mat, städar lägenheten
-så att jag när jag kommer hem från en jätte jobbig dag, blir jätte överraskad och glad.
Han säger alltid fina saker åt mig eller skickar iväg ett gulligt sms när vi är ifrån varandra.
- detta ger mig också varje dag ett stort leende på läpparna.

Och som ni tjejer vet, när vi har våran "vecka" så kan det vara mycket jobbigt,
och humöret går oftast ut mot den man älskar. Men då bråkar han nästan aldrig på mig,
utan istället köper han god choklad och skämmer bort mig.

Men självklart säger han också ifrån när jag har gjort fel, eller betett mig dåligt.
Det är då han får mig att ta åt mig, vilja ändra på mina brister och bli en bättre människa.
För honom.

Jag undrar ofta vad jag har gjort för att förtjäna allt detta,
Men jag har aldrig kommit på något svar?
Jag älskar honom mer än något annat,
och jag önska att jag kunde ge honom allt.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0