SVAR PÅ TAL

Anonym : Finns det någon som du tycker jätte illa om?
Svar : Ja. Två stycken som jag absolut aldrig skulle prata med frivilligt, eller "förlåta". En person som jag har varit vän med, fast det aldrig var särskilt äkta. Och en person som jag aldrig har varit vän med, men som har förstört väldigt mycket för mig ändå, förut, med ren vilja. De påminner rätt mycket om varandra faktiskt, även om jag inte känner den ena. Men det är de absolut värsta människorna som jag har stött på, de har inget gott hjärta. (och så säger jag inte om vem som hellst) Vad som hellst och vem som hellst kan jag vara trevlig mot och prata med och förlåta, men gärna inte dem!

Tess : har du någonsin opererat någonting eller funderat på att göra det?:) själv har jag tänkt operera brösten om en månad :D
Nej, jag har aldrig funderat på att operera någonting :) Jag vill vara mig själv, som jag blev. Däremot när jag blir äldre, har ammat, om jag får HEMSKA hängbröst - så kanske jag bara vill göra ett upplyft :) Men den dagen, den sorgen.

A : Har du haft någon pojkvän innan Micke eller är han den enda?:)
Jo jag har haft pojkvänner innan Mikael. Men han är den enda för mig ändå :) Det har aldrig varit på samma sätt som med han och jag har aldrig varit så säker. Jag skulle aldrig fundera ens på att lämna honom, och jag vet att han inte skulle göra det med mig heller. Dessutom är jag förlovad med honom, och det visar väl att han är den enda?:)

Cecilia : Hur många läsare har du? Vad är de jobbigaste du har varit med om? Hur mycket väger du? Vad är din favoritmat?
Jag har ca 100 unika läsare. Det jobbigaste jag har varit med om. Ja, det är väldigt privat! Så det tänker jag tyvärr inte berätta här :)

Men jag har inte varit med om så värst mycket som varit sådär super jobbigt. Jag har glidit ifrån goda vänner, sådant är ofta jobbigt. Det har tagit slut med killar, osv. Men sådant är ju helt naturligt, sådant som händer i livet. Men det är alltid jobbigt.

Dock var det väldigt hemskt när jag och Micke "gjorde slut", eller vad man ska kalla det. Tog paus? Jag hade hela tiden ont i magen och i hjärtat, och jag somnade gråtandes och vaknade med tårar i ögonen och ont i hjärtat. Det gick inte över, och det var många veckor.

Jag väger ca 53 kilo, hehe. VET, jag har gått upp väldigt mycket i vikt! Ca 6 kg. Men det ska gå ner någon gång, när jag har fått motivation ;) Vet att 53 kilo inte är nå mycket, men för mig är det ganska mycket eftersom jag bara är 1,57 cm lång. Och min favoritmat är max(hehe), pizza, sushi, surströmming, oxfilé. Ja, you name it! :)

Anonym : Hur många läsare har du?
Som jag skrev tidigare, ca 100! :)

Carro : Vad tycker dina föräldrar om Micke?:)
De tycker jätte bra om honom :) Pappa och Micke står varandra väldigt väldigt nära, de är mer som kompisar än svärson och svärfar. Båda mina föräldrar tycker att han är världens snällaste och finaste kille! Dem älskar honom nästan lika mycket som jag :)

Anna : Vad ska du göra till hösten?:)
Okej. Jag får väl lov att avslöja våran hemlis nu då.. Vi båda blev bara reserver på högskolorna. Så vi ska (om det inte löser sig) åka till Thailand och bo där ett tag. I så fall åker vi i September och det ser jag VERKLIGEN fram emot. Har alltid velat bo ett längre tag utomlands :) Då stannar vi i ca ett halv år, om vi inte kommer in på högskolorna till Jul. För vi söker då också :) Men jag känner faktiskt ingen stress, nu är perfekt att resa runt.

Anonym : Vilken hårfärg trivs du bäst i?
Jag trivs faktiskt bäst i blondt. Det har alltid kännts mest som mig :) Men inte för blondt. (därför ska jag göra bruna slingor snart)


Åsikter
Postat av: cecilia

Hej! Vad hetere, jag nina och några till ska på ms på lördag. Tänkte om du ska dit eller om du jobbar och så? Hade varit jätte roligt att träffas och då får nina också träffa alla nu medans hon är i Boden haha :) Vi ska nog äta tacos på lördag så om du bli hungrig är de bara höra av dej. Du får ju ta med vanessa eller nån om du skulle vilja :) Men hör av dej. Jag har ingen mobil just nu men ring eller smsa till Nina :)

Kram kram Cia

2010-07-30 @ 10:45:58
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: cecilia

Jaha okej :) Men då måste vi ju iallafall synas där. Men om du hinner är de ju bara att höra av dej till ninas mobil! Hade verkligen varit jätte roligt att träffas :) kram kram!

2010-07-30 @ 15:52:02
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: Clara

men människa även om du är 1.57 lång så kan du väga minst 57 innan du ens behöver tänka på något för duin längd!!! herregud om du ska gå ner till 47 kg så är du ju anorektiker så inge sånt nu! ja byter gärna , mer 'än gärna kropp med dig! haha :)

2010-07-31 @ 18:10:51
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0