VECKAN ÄR HÄR

Hejhej!
Ligger fortfarande i sängen och tar mig inte upp.
Det suger, jag har sådan j*vla m*nsv*rk!!!

Sökte lite på internet om PMS osv.
Och hittade detta som kunde hjälpa mot PMS och smärta:

"Ta det lugnt – Ett stressigt liv ökar på PMS-besvären
Sömn – att vara utvilad och sova tillräckligt hjälper till
Kost – att äta mer hälsosamt och regelbundet har effekt
Motion – att regelbundet motionera, ½ timme 3-4 ggr i veckan, kan lindra
Sök hjälp – Olika behandlingar med receptbelagda läkemedel har effekt."

Hehe.. De två första punkterna är väl inga problem.
Ta det lugnt och sova, finns inte så mycket annat jag är kapabel till.
Äta hälsosamt och motionera är däremot någonting
som kan strykas långt åt helvete från min lista! :p
Skulle aldrig hända under denna vecka..



Visste ni att bara var 20e kvinna lider riktigt mycket av PMS?
Självklart skulle jag vara en av dem..


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0