ÄKTA KÄRLEK

Efter jobbet sprang jag direkt på en affär och köpte micke en present.
Jag ville visa han hur mycket jag uppskattar honom, jag vet att han redan vet det.
Men jag tycker ändå att det kan vara bra att visa ibland! :)

Så jag lade presenten på kudden och tände massor av ljus tills han kom hit.
 Nu ska jag laga honom korvstroganoff och ris!
Det var iallafall ett armband jag köpte honom, ett precis i hans stil.
På paketet skrev jag "för att du är bäst"


Han är helt fantastisk.
Och som alla våra vänner brukar säga "alltså jag är så faschinerad att ni fortfarande är så himla nykär och gulliga mot varandra". Det är vi verkligen, men jag tror att det är att vi är så rädda att förlora varandra eftersom att vi varit med om det förr. Vi skulle aldrig ta varandra förgivet.
Snart firar vi 3 år och det är jag så himla stolt över!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0