GUUUUUUUUD


VILKEN CHOCK..
Kollade just igenom min ekonomi på min internet bank.
EN POSITIV ÖVERRASKNING KAN MAN LUGNT SÄGA!
Har aldrig förr haft så mycket pengar, WOHO!

Jag hade fått min lön, och sedan har jag en HEL DEL från min student.
Åh vad glad jag blev! Tyvärr så kan jag inte leva som en kung,
eftersom jag sparar tills vi flyttar MEN ÄNDÅ! Lite kan man kanske unna sig :)

Haha, varför är det första jag gör att gå in på nelly.com och nordicfeel.com
och alla andra roliga sidor som kommer tvinga mig att shoppa? ;)

Något som är jävligt kul är att jag får väldigt utspritt med pengar..
Jag får lön från max den 15:e och från Lundströms den 25:e
Sedan får vi studiebidrag den 30e.
Men studiebidraget är det ju slut med snart dock..

DET HÄR MÅSTE FIRAS PÅ NÅGOT SÄTT!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0