LÄMNAT SUNNY BEACH FÖR 2A GÅNGEN

Hej kära älskade underbara läsare, det var ett tag sedan!
Nu är ni säkert jättenyfikna, men om jag säger såhär. Jag har sovit ca 3 timmar i snitt per dygn. Det jag mest har sovit har varit 4 timmar, och jag har inte haft tid till att vila middag. Inatt åkte vi från Sunny klockan halv 4 och planet gick klockan 6. Vi var i sverige klockan 9. Så jag är väääldigt trött som ni förstår, värre än någonsin. Så jag orkar inte berätta allt nu, men jag har haft värdens bästa vecka!

Nu sitter jag med rynkor och ringar under ögonen
och tar fotmassagebad i vardagsrummet och ser över veckan som gått med ett leende!
Allting jag har velat göra har jag gjort -stranden, karaoke, hyrt "bil" och kollat runt, kollat in en strippklubb, solat och badat, shoppat i mängder, tagit massage och fixat naglarna + varit på både lazur och viking som är mina absoluta favoritklubbar där nere. Vi har även varit och kollat på hotellet där jag och Vanessa bodde förra året och fått lite flashbacks! Jag träffade många kompisar från förra året och det var också skitkul.

Någonting positivt med att vara hemma är ju dock att jag får träffa min ÄLSKLING! Saknar honom skit mycket, känns som att det var evigheter sedan jag såg honom. Ursch vad jag ska hålla om honom hårt.

Nu ska jag kila till sängs ett tag, min hjärna verkar dock vara inställd på att jag inte ska få någon sömn. Puss!

Lite bilder (men har ca 800 skulle jag tro, resten kommer på fb)

Jag och damerna vid poolbaren första dagen


Glad tjej!


Kvällen på lazur!


"Bilen" vi hyrde.




Sista kvällen, alla fyra pepparkakor :*





Åsikter
Postat av: clara

va fin du va nör du gjort så mkt slingor i håret!! :D jätte fin. va kul att ni haft en så bra resa ;) vore roligare om du slängde upp fler bilder här eftersom en annan inte har facebook ;) haha.. ;* kram!

2010-06-01 @ 16:13:05
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0