MÅNDAG

Har just pratat med Olivia och smidit lite plans!
För som ni vet är det BODEN ALIVE denna helg :)

Jag har ju faktiskt någonting nytt att berätta.

Min mamma har flyttat in hos sin karl, så Micke har flyttat in här.
Vi bor i mammas lägenhet nu över sommaren och vi tyckte det var bra att få testa bo ihop lite innan vi bor ihop i en helt ny stad.

Så det känns jätte roligt :) Allting fungerar jättebra och det är så gosigt att ha han här.
Dock skulle jag väl inte kalla oss sambo än, det är jag försiktig med ;)
Det får vänta tills vi flyttar ihop tillsammans, i en ny lägenhet på riktigt!
 Eftersom att han inte direkt har alla saker här och ingen egen garderob och ja, ni förstår..
Det är mer en rolig sak, och skönt för oss att få testa hur det känns!

Ikväll ska jag och mamma göra tacos och mysa.
Micke är i Göteborg för tillfället,
så då passar jag på att spendera lite tid med henne.

Hoppas allt är bra med er!
Jag har haft några väldigt jobbiga dagar,
men allting går över efter ett tag har jag hört och jag hoppas det är sant.
Puss på er.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0