BILDER FRÅN BALEN!


En prinsessa i rött.


Jag och min sötnos

Vanessa & Anton! :)

Fam. Nilsson, den långa familjen ;)


Fam. Persson, den korta familjen ;)


Kärlek!


Eve fram, jag bak.

Jag hos frissan.

Jag och världens snyggaste i cadilacken.


Bästa tjejer!

Champange!



Jag grattar Eve till förlovningen!



Åsikter
Postat av: clara

va fina bilder det var :D jätte fint hår hade du och alla ni var jättttte fiina! Sen tycker ja det var super fina, gulliga kort på dig och micke :) hihi. Så fina så! :D :D

Lycka till imorgon på studenten och hoppas ni har jätte kul! Massa kramar ;*

2010-06-10 @ 17:24:13
URL: http://clarawiktorsson.blogspot.com

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0