VÄRLDENS BÄSTA

Pratade just med pappa. Jag lovar er att han är världens bästa.
Med honom kan jag prata om saker som jag inte kan prata med någon annan.
Han lyssnar alltid och ger mig alltid de bästa råden, även om det är råd som jag gillar eller inte alls vill höra. Men det är huvudsaken, han är alltid ärlig! Jag kommer hjälpa honom genom livet, oavsett vad. För han har alltid gjort allt han kunnat för mig. Han har älskat mig och varit snäll mot mig fast jag har busat, skrikit åt honom och stökat ner hela huset. Han har alltide ställt upp för mig, typ hämtat saker och kört dem till mig, skjussat mig överallt, lånat ut bilen. Jag hoppas att han vet att jag uppskattar allt han gör för mig! För det gör jag verkligen, även om jag inte alltid visar det. Jag kunde aldrig fått en bättre uppfostran! Detta gäller självklart även mamma, men det är väldigt ovanligt att ha sådan underbar kontakt till sin pappa. Som sagt, han har alltid ställt upp och jag vet att jag alltid, alltid kan lita på honom. Detsamma kommer jag alltid göra för honom!♥

Agneta är väldigt lycklig som har honom!
Jag med:)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0