BLONDE ME

Kvällen har bara bestått av vila, lite plugg och nu har jag dessutom slingat håret!
Det blir spännande med tanke på att jag har varit så himla mörk så länge nu.
Jag saknar lite mitt blonda hår, jag får sommarkänsla när jag har det.
Jag har ju tänkt bli ljusare nu mot balen, men absolut inte jätteblond.


Bulgarien 2009 ;-*


Åsikter
Postat av: Emma

Vet att du kanske inte är min största idol om man ska säga, men såg din blogg, och tänkte bara säga att det spelar egentligen ingen roll vilken hårfärg du har, med tanke på att du passar i både och =)

2010-03-26 @ 11:38:05
Postat av: Emma

Du behöver ju inte accepta denna komentar men såg att jag skrev fel, :O " vet att JAG inte är din största idol," skulle det stå, sry

2010-03-26 @ 18:11:21
Postat av: Helena

Vem är du? :) Vilken Emma?

2010-03-26 @ 22:01:08
Postat av: Denise

Du passade verkligen jättebra i det blonda håret! Snyggt när man är brun på sommaren! :)

2010-03-30 @ 00:03:35
URL: http://lastseason.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0