I DON'T WANNA SEE ALL YOU WORKED FOR FADE AWAY


Nu ska jag nanna kudden och försöka plugga lite på det sista,
som verkligen ALDRIG går in i hjärnan! Vanessa frågade
mig om och om på varje fråga, men jag lärde mig aldrig!
Jag måste ju vara helt trög på något sätt, konstaterade jag.

I Lördags satt jag och Vanessa uppe och skrev en massa låtar.

En bit av en av dem.

-  We used to be like sisters, we always had each others backs. Every day I miss you, and what you used to be. And do you ever think of me? I want the best for you, I wanna make you see.

Everyday I wait for you to wake up, but every day I'm getting closer to giving up. Do you know why I'm standing here by your side? I love you, and it's your time to decide.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0