JAG ÄLSKAR MITT LIV

Jag är så glad och lycklig.
Jag bara älskar mitt liv!'
Det har inte hänt något särskilt. Jag bara känner det just nu i precis det här ögonblicket när jag ligger hära. Jag älskar allt i mitt liv. Min familj, mina vänner, min pojkvän och allt som jag har runt omkring mig! Visst det finns nedgångar med allting och det har alla men jag känner bara att jag har det så himla bra. Dem där nedgångarna spelar ingen roll när dem kommer, för Gud vad det finns folk som har det värre. Mycket värre. Så man ska vara nöjd gott folk!

Jag älskar mitt liv, jag älskar mina vänner, min pojkvän och familj. Hoppas att ni aldrig glömmer det! Tack för allt ni ger mig varenda dag. Jag finns här för er i alla dagar om ni behöver mig, ni gör mig lycklig. Puss och kram!

Förrästen så har det ju faktiskt hänt någonting särskilt, väldigt särskilt.
Men det får ni inte veta nu :) Hihi. That´s my big secret några veckor fram! Sug på den ni.


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0