ME LOVE YOU LONG TIME

Igår var jag som sagt hos Erika.
Vi hade jättemysigt. Var ute och åt på exotic, 4 små rätter. Vi pratade om allt mellan himmel och jord också var vi och hälsade på Emilia och spelade massa Skipbo! Jämna matcher mellan mig och Erika, Emilia sög ;)

Nu har jag precis tagit ett bad efter mitt egna lilla core-pass här hemma på vardagsrums golvet. Ska precis bege mig in mot stan för att ta en fika med pappa på Opalen! För att vara lite nyttig ska jag ta en bubbelvatten och smörgåstårta :)

Ikväll blir det utgång med Fanny! Vi är nog hos Jennie och förfestar innan. Förhoppningsvis kommer Erika och dom också med, det hade varit riktigt roligt :)



LÄNGTAR SÅ TILLS JAG FÅR TRÄFFA MIN POJKVÄN IGEN!
Saknar honom mer än någonsin
och han kommer hem redan imorgon.
Världens lyckligaste jag :-D


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0