PAUS

Tror jag tar ett litet paus i bloggandet. Det börjar bli jobbigt nu, för ni vet.. Alla vill ju ha lite respons när man skriver och jag har ca 100 läsare per dag, men jag har inte haft en kommentar ens sedan jag bytte bloggdesign. Har skrivit ca 10 inlägg sedan dess, så jag antar att folk kanske läser min blogg för lite fel anledning? Därför tänkte jag göra det. Jag vet att man skriver för att få skriva av sig, inte för att få kommentarer.
Men som sagt, lite respons behöver man alltid! Så jag tar en bloggpaus, kanske återkommer om ett tag.

När jag har fått lite ideér osv :)


Åsikter
Postat av: Erica

Määäh ingen bloggpaus :(

2010-03-27 @ 15:57:22
URL: http://ericcaa.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0