I LOVE YOU

Wallmans gick jättebra igår.
Ska lägga upp både bilder och videos för er som vill se!
Det var super kul, pappa och Agneta var där. Min farbror, hans fru,
mina två kusiner och deras respektive och Micke.
De hade ett 8-bord som jag serverade.
Jenny och Karljohan var också där och tittade!
Alla var så nöjda med showen.

För er som inte vet vad wallmans är så är det då vi showar en hel kväll
och serverar gästerna mat och dryck. Efter wallmans kvällen åkte jag till Micke.
 Vi såg en film och myste hela kvällen.
Jag har väääääääääääääääääärldens mysigaste pojkvän, jag är så kär!
Det var våran sista kväll tillsammans innan han skulle åka tillbaka till kåbdalis
på morgonen. Det var verkligen underbart! Jätte mysigt. Nu saknar jag han..

På morgonen när jag vaknade och han hade åkt, så skulle jag till tandläkaren.
Jag gick in till andra sovrummet för att hämta mina kläder och där hade han
lagt upp dem på sängen med en lapp "I love you" Naw, så söt han är!
Jag älskar min kille mest av allt!



Ikväll ska jag och äta sushi med
Vanessa och Fanny för att fira att vi fått påsklov.
Planerna för påsken sedan ser ut så att jag antingen
åker med mamma och dem till stugan
eller med Annika, Roger och Maria (Mickes familj) 
till kåbdalis och åker skidor, samt hälsar på Micke.
We´ll see :)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0