VISSTE NI?

Jag har aldrig någonsin haft ett hål i tänderna.
Hade inte det idag heller, så jag verkar klara mig fint :-)
Hade dem däremot sagt att jag hade det och måste borra,
då hade jag aldrig i livet vågat det! Aldrig.



Jag är livrädd för sånt där. Jag har aldrig heller brutit något ben,
eller fått hjärnskakning, dragit någon tand, trampat in någon spik, krockat
 osv.
Det värsta jag har gjort är typ att bränna mig på en brännässla.
Haha, ne skämt åsido. Nog har jag gjort illa mig,
 typ fått en fotboll i skallen eller så, vurpat med snowboarden,
men inte på sådana allvarliga sätt.
Huvva, så hemskt det låter!
Vill aldrig vara med om något sådant.
Haha, jag är så feg!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0