2 DAGAR KVAR

Nu börjar jag bli lite spänd!
Åker nämligen om 2 dagar och jag har inte börjat packa än.
Jag måste köpa - after sun lotion, resorb, nässpray, några linnen osv.
Måste även fixa mig en ny mobil, det här blir INTE billigt :/
Men jag åker inte till Sunny beach utan mobil, haha!

Jag har just skrivit ut biljetterna till resan, så har alla 4 biljetter här i min hand.
Det är lite roligt, jag är huvudansvarig för resan och biljetter - förstår inte hur dem vågar lägga det i mina händer, med tanke på att jag är den slarvigaste och klantigaste människan av oss. Eller på jorden? Hehe.
Aja, jag ska visa dem att jag kan hålla reda på det ;)

Jag läängtar.

Åsikter
Postat av: Vanessa

Hihi ja egentligen ;D Men jag har koll på dig! Haha. Bra att du har skrivit ut de iaf :) Kan inte fatta att vi åker snart!!!! Ps. hur går det med telefonen?

2010-05-23 @ 15:36:41
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0