DADDYS LITTLE GIRL

Jag joggade runt Sävast i T-SHIRT och SHORTS klockan halv 5!
Fattar ni då hur varmt det är? Jag älskar, älskar solen och sommaren!

Sitter hemma hos pappa nu och har just duschat, ska till Agneta och äta middag.

Min pappa är världens bästa.
Han är inte bara min pappa utan min bästa vän också!
Jag har den bästa relationen till min pappa som en dotter kan få,
om någonting skulle hända honom skulle jag dö ♥

Jag älskar honom mer än ord kan beskriva.



Ikväll ska jag kanske och sola med Johanna och Eve.
Annars får jag se vad som händer om jag hittar på något eller om jag pluggar..
Det sistnämnda lät mer klokt.

Har jag sagt att det enda jag har kvar i skolan är detta prov?
Sedan är det matte-nationella men det går inte direkt att plugga till :)
WIE!


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0