HÄR IGEN

Varför jag inte har uppdaterat så mycket är för att jag inte har något internet hos mamma.
Har tappat bort mitt mobila bredband till laptopen!
Och hemma hos pappa har jag inbyggt internet, eller vad man ska kalla det.
Så nu kan jag uppdatera, när jag tagit datorn hit ;)

På Vanessas födelsedag på kvällen gick vi ut på bodensia och drack vin.
Vi sjöng för henne i lokalen och det var mycket folk som sjöng med! Haha.
Jätteroligt var det, imorgon kommer min överraskning till henne..

Hon vet inte vad det är, men jag har avslöjat att hon kommer få ha ögonbindel!
Idag så har jag fått mycket gjort. Jag har pluggat, tvättat,
hämtat och lämnat kläder som ska sys / har sytts.
Sedan har jag även varit förbi till Max och lämnat mitt schema.
Ikväll ska jag plugga och slinga mitt hår :)

Bilder kommer ikväll från de senaste dagarna:*


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0