HELGEN

Heej hörrni!
Som sagt har jag inget internet, så är lite seg med bloggen.
Men jag skriver så fort jag kan :-) I detta inlägg får ni inga bilder från helgen,
men jag kan iallafall berätta lite..

Det var jätteroligt hos Vanessa, det var en stor blandning av folk!
Jag tror faktiskt alla hade jätteroligt! Hon fick massor av fina presenter också!
Vid 12 tiden gick vi ut på krogen. Det var också kul, men 100 spänn kosta det!
Fyfan vad dyrt, inte värt!

Sedan kom Micke och Annika och hämtade mig där. Sov över hos Micke.
Jag hade iallafall jättetrevligt, det hade Vanessa också!
Och det är ju huvudsaken, att födelsedagsbarnet hade det kul ;)

- Du kan inte kontrollera alla som hundar. Folk har sin egen vilja. Säg inte upp vänskapen med de få vänner du har kvar för att dem inte lyder dig.

Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0