ONSDAG

Oj jävlar, uppenbarligen någon som tog åt sig av mitt inlägg nedanför. Piiinsamt.
Snälla, söta, rara sluta läs min blogg och bry dig i mitt liv.
Du visste lite om mig för typ ett år sedan,
du vet absolut ingenting om mig idag.
Jag är lycklig, kunde inte varit lyckligare och jag har det bra.
Så om du tjänar någonting på att komma in med några åsikter om mitt liv,
som du förrästen inte vet ett skit om så gör det!
Maila dem till någon som bryr sig!

Nåväl, idag har jag umgåtts lite med Fanny
och idag har jag fått tillbaka ett arbete från idrotten - MVG! Svin nöjd :)
Efter middagen ska jag åka och sola med Eve och Vanessa,
sedan ska vi sova hos Vanessa och mysa. Vi är ju nämligen lediga imorgon!:)

Nu ska jag plugga lite till ett arbete, sedan in till stan! :*


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0