THINGS CHANGES

Har inte idas uppdatera för ni är kass på att kommentera.
Men i Måndags satte Fanny på löshår på mig, är jättenöjd!
Tusen tack till dig min fina vän!

I Tisdags jobbade jag på Max, fick lära mig kassan osv.
Det gick också rätt så bra! :)

Och idag så har jag gjort mina sista saker i skolan!
Och just nu sitter jag hemma hos min fästman och myser.

Måste bara säga en rolig sak..
För ca 2 år sedan så nästan hatade jag och Fanny varandra.
Vi störde oss som tusan på varann och kollade snett.

Men nu idag så är vi väldigt bra kompisar.
Vi umgås dagligen och vi ringer varandra flera gånger om dagen, typ terrar varann. ;)
Vi pratar om allt och allting känns så himla bra när jag umgås med henne.
Ja, det är verkligen roligt hur saker kan ändras :) Men vi har kommit varandra så himla nära.
(skulle tro att vi tyckte så illa om varandra, för att vi egentligen är så lika.. hehe)

Nu ska jag se film och mysa med fika och tända ljus med mitt hjärta!
GOODNIGHT

Åsikter
Postat av: Anonym

jag kommenterade en gång och frågade hur du gjorde för att få blont hår från att haft mörkbrunt. men du svarade inte?

2010-05-20 @ 18:28:08
Postat av: Anonym

Vad roligt att ni gav varandra en chans och att det ledde till en fin vänskap. Du har en bra blogg och den är din men det är svårt o kommentera till vissa inlägg då de flesta inläggen handlar om jobb och skola. När du hade ett inlägg ang. hårfärg och en ang. studentklänning fick du kommentarer. Ett inlägg kan vara ang frisyr till balen och så...sminkning till balen osv....ett tips! :)

2010-05-20 @ 23:32:49

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0