MISS YOU

Saknar alla där hemma så mycket så jag skulle kunna gråta hur mycket som hellst! Det värsta är att vi inte kan prata i telefon. Tur att jag kan prata med mamma och pappa iallafall, annars hade jag dött! Hur ska jag klara mig utan er? Hur bra man än har det så går det inte en sekund utan att jag tänker på mina bästa.

Så jag ville bara passa på att ge er tusen kramar och pussar på kinden.
Ni är det bästa jag har.
(Ni vet vilka ni är)

Och när Emilia, Erika och Vanessa kommer hit kommer jag fan krama sönder dem och gråta av lycka! Det kommer bli så himla kul. Saknar er så mycket tjejer!


Åsikter
Postat av: Vanessa

Åh gumman du har ingen aning om hur mycket jag saknar dig. Kommer krama sönder dig när vi ses :D <3<3

2010-11-09 @ 16:26:13
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0