SKYPE

Vi sitter just nu på Nengs restaurang, som många andra kvällar.
Idag har jag skypat med mamma!! Det var så himla kul att få se henne och höra hennes röst. Jag fick även se deras lägenhet i Afrika, och det var inte LITE mysigt! Havet precis utanför. Det var riktigt roligt att nästan få ses iallafall :)

Annars så är vädret ganska mulet, solen får gärna titta fram imorgon så man kan lägga sig vid poolen eller stranden och få tillbaka lite färg! :) Kvällarna är iallafall alltid mysiga med solnedgång och stjärnklar himmel. Hoppas allt är bra där hemma! Med oss är det super. Kram


Åsikter
Postat av: Inger

Hej!

Sitter pa Cypern och laser din blogg. Har nagra dagar en sol och varme. Maste bara saga att du ar jattefin i lugg! Tank snart ar det inte lange innan Vanessa o tjerjerna kommer ner. Men hur ska jag klara mig? Skot om er!

2010-11-10 @ 17:09:40

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0