UNDERBARA MALAYSIA

Detta blir ett kort inlagg, skriver mer fran thailand.
Bilder sager mer an tusen ord.

I tio dagar har jag nu gatt omkring i Kuala lumpur, staden som har allt.
Skorna jag har gatt omkring i har jag anvant sedan
jag var ca 13 ar utan problem, och de har varit skona.
Mina favoriter. Men efter 10 dagar i staden Kuala lumpur i dessa skor, 
har jag lyckats ga sonder mina fotter, fatt blasor under fotterna.
Forstar ni da hur mycket vi har gatt runt, promenerat,
hur mycket vi har gjort pa tio dagar?

Det har i alla fall varit the time of my life.

Vi har..


akt tunnelbana


Varit i parker (haftig natur)


Sett nationalmonument


Akt fyrhjuling


Sett STORA byggnader (detta ar KLCC towers)


Njutit


Shoppat


Akt linbana!


Hoppat studsmatta


Skjutit paintball


Varit hos frisoren!


Skjutit pil


Varit pa akvarium


Varit pa bio!


Varit pa fisk spa!


Varit pa tivoli!


Varit pa vattenland!


Varit pa zoo!


Sett mosqueer, kyrkor, tempel osv.


Skrackpark!
(Med spokhus, 3D skracktunnel & allt mojligt. Skitackligt!)

(tusen mer bilder pa facebook)


Åsikter

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0