MY GIRLS

Kan inte forsta det.. Men SNART kommer mina tjejer och halsar pa!
DET GOR MIG OVERLYCKLIG! Hur kul kommer vi inte ha? SHIT!
Saknar att bara fa prata med er om allt och vi har SA mycket att prata om.
Sjukt vad jag ska krama om er nar ni ar har,
hur ska jag kunna lata er aka sedan igen?

Kan livet bli battre an att umgas med sina
basta vanner och pojkvan i underbara thailand?
Forutom att jag saknar mamma och pappa och
alla andra fina vanner dar hemma sa ar livet super just nu!

JAG LANGTAR EFTER ER, SNART AR NI HAR BASTA!





Åsikter
Postat av: Kristina Persson

Kul att du skrivit igen. Är inne hela tiden och kollar. Skicka sms när ni kommer till Thailand så ska du få höra. Kramar. Älskar dig. Mamma

2010-11-29 @ 20:06:29
Postat av: Vanessa

Det kommer bli så jävlaaaa awesome!!! :D Love you!

2010-11-29 @ 20:47:50
URL: http://vanessanord.blogg.se/

Varsogod och skriv

Du heter?
Kom ihåg mig?

Epost: (publiceras ej)

URL/Skriv gärna ner din blogg

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0